Monday, June 16, 2014

Tentang Hati dan Perasaan

   Okey..selamat petang semua..petang ni relax ckit so nak menaip rasanya..yelah menluahkan sedikit idea yg x seberapa nie..Hati itu apa?Perasaan itu apa? jawapan entahlah aku pun x pasti yang aku pasti hati adalah organ dalam badan manusia manakala perasaan yang kita rasa tanpa kita sentuh dan berbentuk sebuah lukisan abstrak(rasanya lah)..
    Bila kita falling in love hati kita akan berbisik ~ aku akan setia hingga ke nafas terakhir padahal blom gik kawen.Hati juga akan berkata dia adalah segalanya ,dia paling cantik ,aku akan jaga dia ,aku akan sayang dan cintai dia..itu adalah kata hati..(dalam hati ada taman..)
    Bila falling in love perasaan menjadi bahagia, gembira , berbunga-bunga dan umpama berada di kayangan atau syurga Kata orang la..aku belum rasa lagi..hehehehe
      Tapi kadang2 ada yang mengatakan hati tak boleh d paksa hurmmm aku taktau nak huraikan..bila perasaan tu nak sangat memiliki tak kisah da apa nak jadi tetap nak mencuba sampai orang lain terluka(nie sebab aku tengok drama indon ngan filipino)kadang2 da memiliki tapi diri sendiri terluka hah! kan da sakit sendiri..
     Tentang hati aku pula aku sayang semua yang hadir dalam hidup aku..aku hargai apa yg ada dan diberi dan kalau ada peluang aku nak balas balik kebaikkan yang di beri yang buruk biar lah di balas oleh yang lebih berhak..
  Lah da habis pulak idea..xpe la esok ada lagi..hehehehe..
tatatitititututu..:)

kbye ~~~

# ai pinjam picture ni jer..
#hehehehe

No comments:

Post a Comment