Monday, June 16, 2014

Mode Demam

  Hukhukhuk kedengaran bunyi batuk memecah kesunyian office kerana semua penghuni nya sedang sibuk membuat kerja masing2 huk huk huk bunyi batuk di hasilkn oleh aku hehehe batuk semakin menjadi hidung pulak terasa sesak dengan mukus(hinggus)berlapik sikit...ermm bibir serasa kering kontang ingin ku minum air tapi x berdaya..
   Toleh kiri ternampak teman sepejabat a.k.a BFF aku tengah brekpas sementara aku pula menaip utk blog aku sambil batuk2...nasib badan gara2 tamak semalam aku order air sejuk sampai 2 gelas 3 layer tea c special ngan fresh carrot juice ahahaha orang tamak selalu rugi tau kenapa semua air tu x habis minum sebab da start batuk n selsema..nasib baik kawan ada tolong habis kan walaupun dihambur dgn perkataan MEMBAZIR JER..HEHEHEHEHE :)
   Akibat dari peristiwa semalam aku turun kerja dengan rasa malas dan no energy..kepala sakit ,leher gatal nk batuk jer bila batuk rasa pedih pula,idong sumbat..makanan sedap pun rasa x memberangsangkan...ahahaha diet la nampaknya..
   Okeylah sekian saja sebab rasa mengantok pulak walaupun x dapat tido


#hepi tuesday..
#have a nice day..
# :)

No comments:

Post a Comment